tiistai 23. lokakuuta 2018

Nyt (syys)lomaillaan


Syksy on mennyt vauhdilla ja nyt on aika pitää vähän lomaa. Viimeksi pitämästä lomasta on kulunut jo aikaa, sillä minun kesälomani meni opiskelun, työharjoittelun ja kesätöiden merkeissä. Alkava loma tuntuu tässä kohtaa ihan luksukselta...







Lomasuunnitelmia ei oikeastaan ole ja minulle tämä sopii oikein hyvin.
Olen ajatellut nukkua paljon, ulkoilla, tehdä vähän pihahommia ja jos vaikka innostuisi leipomaan.  
Koska viimeinen vuosi on ollut melkoista haipakkaa, tämä ihana joutenolo ja aikatauluttomuus tuntuu hyvältä.
Ihan tarkoituksella en ole ohjelmoinut lomaa, vaan ajattelin mennä enemmänkin fiilispohjalta.
 
 
 



 
Vähän tekisi mieli aloittaa jotain käsityötä ja valokuvata, sillä nyt minulla on pitkästä aikaa mahdollisuus (=aikaa) tehdä omia juttuja.
Niin ja huomasinhan minä, että blogini täyttää aivan lähiaikoina jo 7 vuotta, joten ehkä innostun juhlistamaan sitäkin.
Aivan toimettoman en osaa olla, mutta sellainen kotoinen puuhastelu voisi olla tämän syysloman "agenda".
 
 
Nautiskellen syysloman viettoon siis...!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 kommenttia:

  1. Hyvää syyslomaa teille, me olimme viime viikolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ilmeisesti aika monella lomat oli jo viime viikolla...ja seuraavaksi odotetaankin jo joululomaa :D

      Poista
  2. Ahaa täällähän löytyy toinenkin syy kilistellä!:) Luen näitä juttujasi takautuvasti...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nyt kävi niin, että unohdin nuo blogisynttärit kokonaan, mutta ehtiihän tässä vielä...takautuvasti juhlimaankin... :D

      Poista