torstai 28. maaliskuuta 2013

Hiljainen viikko



Kohta takana hiljainen viikko ja minä olen noudattanut tätä melkeinpä kirjaimellisesti. Minulla on ollut ääni enemmän tai vähemmän kadoksissa, mutta töissä olen pystynyt kuitenkin olemaan. Tänään aamulla minulla oli kuitenkin lääkäriaika ja minulla todettiin äänihuulten tulehdus. Minulle määrättiin lääkekuuri, yskänlääkettä, yhden päivän sairasloma ja (mikä pahinta) muutaman päivän puhekielto...



 
Ihanaa aloittaa pääsiäisloma melkoisen "sairastumisrumban" jälkeen. Pääsiäisen pyhät vietämme rauhallisesti (ja hiljaa) oman perheen parissa. Isäntä taitaa nauttia tästä tilanteesta eniten ja varmasti poikakin :) . 
 
Otin eilen illalla kuvan meidän suklaamunakokoelmasta ja huomasin, että siellä on käynyt melkoinen kato...
 
 
Makeiden kuvien myötä haluan toivottaa kaikille ....


OIKEIN HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!

 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti