torstai 25. tammikuuta 2018

Tammikuun tulpaanit


Tämän sesongin ehdoton leikkokukkasuosikkini on tulppaani. Ostin ensimmäiset tulppaanit jo joulukuussa ja samalla teema mennään tammikuussakin...







Tulppaanien värimaailma on ilahduttavan laaja ja minun onnekseni näitä saa myös meidän omasta lähikaupastamme.
Esteettisenä ihmisenä totean, että pienilläkin asioilla on joskus iso merkitys. Iso ruokapöytämme olisi ilman tätä tulppaanikimppua melkoisen valju.
Tulppaani kimppu on kaikessa yksinkertaisuudessaan mielestäni kaunis. Se ei tarvitse (välttämättä) rinnalleen mitään muuta.
 
 
 


 
 

Tammikuu alkaa kääntyä kohti loppuaan. Lumi- ja vesisateen keskellä ajatukset ovat jo melko  vahvasti keväässä.
Ei ihme, että tulppaani on tämän ajan suosikki, sillä mielestäni se tuo myös pienen lupauksen  seuraavasta vuodenajasta.
 
 
 
Olen vielä ensi viikon "leipätyössäni", jonka jälkeen siirryn hetkeksi täysipäiväiseksi opiskelijaksi. Kävin eilen tulevassa työssäoppimispaikassa sopimassa käytännön asioita ja samalla pääsin mukaan yhden perheen rakennusprojektiin, jossa heille suunnitellaan keittiö ja kylpyhuoneet. Tällä hetkellä innostunutta olotilaani himmentää hieman orastavan flunssan alku.Toivotaan, että tauti olisi meikäläisen kohdalla lievempää sorttia...
 
 
 
 
Toivottelen tässä vaiheessa leppoista viikon loppua kaikille lukijoilleni!
 
 
 
 
 
 
 



6 kommenttia:

  1. Tulppaanit vaihtuvat täälläkin maljakossa aina edellisten nuukahdettua. Tuovat ihanaa väriä ja ripauksen kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ulkonäön lisäksi edullinen hinta on vain hyväksi... ;)

      Poista
  2. Minulla tulppaanit on jääneet vielä kauppaan, mutta ehkäpä huomenna voisi perjantain kunniaksi ostaa kimpun meidänkin kotia koristamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulenpa. että minulla on seuraavakin kimppu vielä tulppaaneja!!!! :D

      Poista
  3. Onpa jännittävää aikaa - pian olet täysipäiväinen opiskelija! Tsemppiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä innoissani. Samalla olen hieman kauhuissani, sillä jossain määrin siirryn mukavuus alueeni ulkopuolella. Olen ottamassa innokkain mielin uusia haasteita vastaan...!!!!Kiitos tsempeistä! <3

      Poista