torstai 2. elokuuta 2012

Saapastelua...

Olemme oleet tämän viikon kaupungissa ja eilen kävimme pojan kanssa vähän shoppailemassa paikallisessa tavaratalossa. Alun perin lähdimme hakemaan esikoulureppua, mutta mukaan tarttui jotain muutakin. Alennuksessa kun olivat...tai oli muuten vaan edullista.


Poika sai reppunsa lisäksi lenkkarit ja huoneeseensa uuden leikkimaton. Minä löysin itselleni edulliset  ballerinat ja nämä "eläimelliset" saappaat.




Minun edelliset saappat olivat kukkakuvioiset ja minulle on tullut jonkinlainen pakkomielle, että sappaat täytyy olla kuviolliset.





On minulla kotona perinteiset mustat "montsarit", joita käytän esim. pihahommissa. Näillä ei ainakaan vielä ajeta nurmikkoa.




Nämä ovat ns. "edustussaappat" eli näitä voin käyttää syksymmällä valkoisen ulkoilutakkini kanssa kaupungilla... ja ehkä töissä harkinnanvaraisesti.



Olisin ostanut musta-valkopilkulliset saappaat, mutta valitettavasti ei ollut enää minun kokoani, joten tyydyin näihin seepramaisiin saappaisiin. Kivat nämäkin.




En tiedä, oliko tämä ostos jo merkki lähestyvästä syksystä, mutta tänään kävin Tiimarissa ostamassa töihin "suunnitteluvihkoja". Siellä oli jos vaikka mitä ihania koululaisen tarviketta...ja näköjään jotain opettajallekin!




Näihin herkullisiin vihkoihin teen tuntisuunnitelmani. Eiköhän näin hienolla rekvisiitalla työt(kin) luonnistu paremmin.



Olen aloitellut jälleen käsityötäkin, mutta siitä enemmän myöhemmin, kun on jotain näytettävää. Enkä ole vielä ihan varma, mikä siitä edes oikein tuleekaan... ans kattoo ny!!!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti