tiistai 11. kesäkuuta 2013

Leivontavinkki?!!

Jotkut blogini lukijat ovat varmasti huomanneet, että en ole mikää jauhopeukalo. Olen viime aikoina kunnostautunut enemmänkin pakestealtaiden tarjoamiin herkkuihin. Ja tässä olisi seuraava leivontavinkki suoraa pakastealtaasta. Olkaa hyvät!




 
Munkkirinkeleitä.






Ensin munkit laitetaan sulamaan pelille n. 45 minuutiksi eli ei nämäkään nyt ihan heti ole valmiita.
 
 
 




Sen jälkeen minuutiksi uunin. Minä annoin olla hieman kauemmin, taisi olla kaksi minuuttia. :)
 
 
 



Sitten lämpimät munkit voi pyöräyttää sokerissa. Tässä minun vinkkini eli muovipussiin sekä sokeri että munkki ja varmasti tulee tasainen lopputulos.
 
 
 




Ja tässä niitä olisi sitten valmiina. Taatusti tasalaatuisia ja kauniita. Eikä yhtään palanutta!
 
 




Sitten se makuasia. Nämä maistuivat oikein hyviltä ja kaikein eniten minä pidän tästä helppudesta; ei tiskiä, ei öljyn/rasvan kanssa pelaamista ja lopputulos ihan "kahvilatasoa". Jälleen kerran voin suositella näitä muillekin. Jos haluaa pelata varman päälle ja leipoa ilman tiskiä, niin tämä on hyvä ostos. Makuasioita nämäkin.
 
 
 
Huomaan, että postaustahtini on ollut melkoisen kiivasta nyt kun ollaan lomalla. Blogini on tällä hetkellä kirjaimellisesti päiväkirja. Joka päivä on ollut jotain kirjoitettavaa ja on minulla pari aihetta odottamassa ns. asiatonta päivää (ei kuitenkaan mauttomuuksia...heh,heh) eli ei täällä postaukset ainakaan vähään aikaan harvene. Toivottavasti jaksatte pysyä mukana.
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti