maanantai 29. heinäkuuta 2013

Tekstityynyjä ja tyynytekstejä


Vaihtelin jo kesän alussa tyynynpäällisiä olohuoneessa. Olen ilmeisen ihastunut kaiken maailman printteihin ja teksteihin, koska nyt niitä on jo tyynyissäkin. Nämä tyynynpäälliset ostin edullisesti sieltä Ellokselta.






Värimaailma pysyy edelleen hillityn harmaana.
 
 




Ja tekstit ovat ihan "osuvia" ja ajatuksia herättäviä.
 
 




Sohvan molemmissa päissä on tyynyjä jo melkoinen kasa ja tuo keltainen saa vielä olla hetken aikaa väripilkkuna muiden tyynyjen joukossa.
 
 
 
 


"Symmetria-vikaisena" olen ihan ylpeä itsestäni, että minulla on tyynyt kuitenkin eriparia.
 
 


 

Testiryhmä on todennut tyynyt myös hyviksi. :)
 
 
 
Tyynynpäälliset tulevat vaihtumaan seuraavan/tulevan vuodenajan (joko saa mainita jo sanan SYKSY?) mukaan. Minkälaisiksi? Sitä en tiedä vielä. Taitavat olla vielä kaupassa. Minua kiehtoisi joku violetin/kanervan tai puolukan väri...tai sitten oranssia...katsotaan, kun sinne asti päästään.
 
 
 
 
 


2 kommenttia:

  1. Ihania tyynyjä, tilasin itsekin juuri Ellokselta kodin tekstiilejä, lähinnä lakanoita.

    Ps. Minun mielensisäisessä maailmassani syksyä ei vielä ole olemassa!

    T. Itsensähuijaaja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips!

      Minä kyllä tykkään syksystä. Nyt on ollut vain niin ihana kesä, että ajatuskin sateisesta syksystä vähän hirvittää. Mutta onneksi villasukat, takka ja kynttilät auttavat pahimmankin kaamoksen aikana... :)

      Poista