torstai 18. joulukuuta 2014

Uhkarohkeutta vai yltiöpositiivisuutta?


Minä se jaksan aina innostua uusista leivontaohjeista, vaikka olen kaikkea muuta kuin hyvä leipomaan. Mieheni valaa aina välillä uskoa minuun, että riittävällä harjoittelulla minustakin tulee vielä ihan hyvä. Omasta mielestäni olen aika monta vuotta jo harjoitellut, enkä edelleenkään voi kehuskella leivontataidoillani. Kummallakohan on se realistisempi käsitys meikäläisestä?


Tänä jouluna haluan kokeilla siis jälleen jotain uutta...






Ajattelin kokeilla Pipari Cupcakes- ohjetta. Muutaman lehden mainoksissa tämä ohje on vilahtanut. Se ei vaikuta kovinkaan monimutkaiselta, mutta nämä ns. helpot ohjeet kun eivät (toistuvasti) minulta oikein onnistu. Nyt mietin, olenko jälleen kerran "uhkarohkea", että teen näitä vielä ennen joulua. Nähtäväksi jää.





Ehkä olen vain (yltiö)positiivinen ja luottavainen, että nämä voisivat onnistua... ja maistuvat vielä hyviltäkin. Ja muuten, postauksen kuva on lainattu suoraan www.oetker.fi-sivuilta, jossa oli paljon muitakin hyviä ohjeita. Käykääpä tutustumassa! 


Hyvällä onnella (sitä minä todella tarvitsen!) leivontaepisodoni päätyy todennäköisesti tänne bloginkin puolelle. Elämässä pitää olla sopivasti jännitystä...ja pientä haastetta.







2 kommenttia:

  1. Kerro sitte, tuliko hyviä ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varnmasti kerron ...ja jos vielä sattuvat onnistumaan, napsin muutaman kuvan...:D

      Poista