sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä...

Tänään innostuin yhden joululehden inspiroimana vähän askartelemaan. Minulla oli jo hienot visiot, mutta kuinkas sitten kävikään...




Ohjeet olivat seuraavanlaiset. Niissä neuvottiin käyttämään askartelu- tai skräppäyspaperia, minä päätin kokeilla tapettia. Ohje oli helpohko, mutta niin kuin kaikissa taittelutehtävissä, tässäkin piti olla millintarkka.




Lähtötilanteessa minun paperini ei ilmeisesti ollut (millintarkka)neliö, koska tähdestä tuli vähän vinkura. Leikkasin myös liian pitkät viillot, joten tästä yksilöstä tuli ns. kokeiluversio.
 

 

Seuraavaksi kokeilin ohuempaa paperia ja pienempänä. Tein kaksi samanlaista tähteä...




...jotka laitoin päällekäin...ja edelleen vinkura! PERrrr...Tunsin, miten pikku hiljaa askarteluintoni hiipui ja samalla luovuin myös hienosta visiostani kodin koristelusta. Sain todeta, että ei aina voi onnistua.
 
 
 
 
Kiltisti keräsin askartelutarvikkeet pois odottamaan seuraavaa kokeilua.Tämä ei ollut tosiaankaan niitä "tähtihetkiä"... HEH,HEH!
 
 
 
 
Meillä kuitenkin joulu on alkanut hiipiä taloon. Viime vuotiseen malliin en aio vaihtaa erityisiä jouluverhoja, vaan lisään nykyisiin vain valosarjan. Kätsyä ja helppoa!
 


Eiliseltä puutarhamyymäläreissulta ostin kotiin myös pienen sypressin ja laitoin sen (hieman liian pieneen) ruukkuun. Olkoon siinä, kunnes keksin sille jonkun muun paikan.
 
 
Näin se on taas viikonloppu mennyt hujauksessa. Ajattelin vielä tehdä huomisen ruoan valmiiksi (makaronilaatikkoa) ja katsoa sen toisen "must"-ohjelmani eli "Tanssii tähtien kanssa"...ja se olisi sitten siinä tämä viikonloppu.
 
 
 
 
 
 

8 kommenttia:

  1. Hei Satu!
    Ehkä ensi kerralla onnistaa, tiedän kyllä niin tuon tunteen!!!

    Mulla on sulle blogissa ylläri, käyppä katsomassa viimeisin kirjoitus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Maija!

      Mä olen ilmeisesti saanut uuden lukijan!??! Minun täytyy varmaan "palkita" sinut jotenkin. Mä en ole muuten tiennytkään, että sinä olet myös "käsityöläisiä" eli lahjakkuutta löytyy sieltäkin saralta...
      T: Satu

      Poista
    2. Musta on kiva vinkata ees jotain, se on kummaa kun blogissa kyllä käydään mutta kukaan ei kommentoi mitään :P

      Poista
    3. HeiMari!
      Minustakin on kiva lukea kommentteja, mutta täytyy tunnusta, että itsekin olen melko laiska kommentoimaan muiden blogeihin. Minun blogilistassani on melkoinen liuta luettavaa ja minulla menisi paljon aikaa, jos alkais niihin kaikkiin kommentoida... KIVA, että JOKU kommentoi...!!!
      T:Satu

      Poista
  2. Eikös ne kuulu laittaa sileät puolet vastakkain? Niin ainakin luulisi kiinnittämisen olevan helpompaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Mari!
      Kiitos hyvästä vinkistä. Voi olla, että se kuuluukin tehdä noin niinkuin ehdotit...eipä juolahtanut pienessä mielessäkään. Intoni lopahti sen verran miinuksen puolelle, etten ihan lähiaikoina kokeile tuota kuitenkaan uudestaan.
      Olen ilmeisesti saanut sinusta uuden lukijan? KIVA, KIVA!!!! Ja kiva, kun joku kommentoi!!
      Terkuin, Satu

      Poista
  3. Tuopa valoverho onkin hyvä idea.Tähän asti olen vaihtanut jouluksi aina verhoja keittiöön ja olkkariin.Nyt kopsaan sinulta idean ja oikaisen vähän joulutouhuissa.

    VastaaPoista
  4. Heippa vaan!
    Joo, saa ihan rauhassa kopsata. Enkä voi tätä ideaa omia itselleni...olen itsekin tainut bongata tämän jostain sisustuslehdestä. Mi nä voisin tarvita vinkkejä johonkin helppoon jouluruokaan. SAA VINKATA!!! :)
    T: Satu

    VastaaPoista