lauantai 24. marraskuuta 2012

Eka tunnustus!






Ei voi olla totta!! Ensimmäinen tunnustus. Olen ihan "äimän käkenä". En oikein tiedä miten mun pitäis tähän suhtautua, kun en ole ennen tälläisiä saanutkaan...olen hyvin hämilläni.

Sain tunnustuksen ELÄMÄÄ MAIKKIMAASSA blogista (kiitos vaan työkaverini !).
Tähän tunnustukseen kuuluu mainita seitsemän SATUnnaista asiaa itsestä, jotka haluaa jakaa blogissaan muille...jätän tämän tehtävän kuitenkin myöhempään ajankohtaan.

Eiliset pikkujoulut ovat takanapäin ja onneksi olen selvinnyt siitä ihan hyvin. Ei ollut aamulla "ohkaista oloa" eikä päänsärkyä, mutta kummasti sitä on väsyttänyt melkeinpä koko päivän.

Tälläinen päivä on ollut omiaan löhöilyyn sohvalla. Poika on pitänyt minulle seuraa ja yhdessä katsoimme ja nauroimme aamupäivällä hulvattomia Paavo Pesusieni -ohjelmia. Mies teki vielä meille risottoa ja sorsaa. Sen jälkeen otinkin (vaihteeksi)pienet päikkärit.

Ei tämä päivä kuitenkaan ihan makoiluksi ole mennyt. Olen sentään pyykännyt kaksi koneellista pyykkiä...

Mutta nyt nautin tästä mukavasta "vain olemisesta". Yksi sisustuslehti on luettu kannesta kanteen ja muutama lehti odottaa vielä tarkempaa lukemista. Villasukkaprojektini on ollut vähän aikaa tauolla, mutta eiköhän se tästä vielä käynnisty uudelleen...joku päivä.

Taidankin tästä jatkaa löhöilyä!!!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti