perjantai 16. marraskuuta 2012

Viikonloppu voi alkaa!

Jälleen yksi työviikko takan ja viikonloppu edessä. Täksi viikonlopuksi ei ole suunniteltu mitään ohjelmaa eli kotona ollaan ja yritetään ottaa rennosti.

Töistä tullessani käytiin pojan kanssa kaupassa. Kotiutumiseen minulle kuuluu melkeinpä aina muutama rutiini homma eli kauppakassin tyhjentäminen, postin hakeminen, pyykkikoneen täyttö ja puhtaan pyykin poisottaminen narulta sekä ruoan valmistus. Tänäänkin pientä puhdetta on riittänyt ihan alkuiltaan asti.

Nyt tuli sopiva tauko ja ajattelin käydä pikaisesti täällä ja lukaista muutaman blogin. Loppuilta sujuu TV:tä katsoen. Minulla on tasan kaksi "must"-ohjelmaa, jotka on pakko nähdä. Toinen on "Tanssii tähtien kanssa" ja toinen on "Vain elämää". Eli tunnin päästä menen meidän vieras-/pelihuoneeseen sohvalle, otan kaukosäätimen ja nenäliinapaketin käteen...



Tänään ehdi ruoan jälkeen istahtamaan hetkeksi glögin, juustokakun ja joululehden parissa.
 
 


Edelleen yritän "himmata" joulun aloitusta meillä kotona. Voi olla, että viikon loppuna aloittelen kodin koristelua pikku hiljaa. Minulla on muutama idea, mutta sen voi vaatia pientä kalustuksen siirtämistä. Nähtäväksi jää jaksanko innostua...

Mutta nyt minun viikonloppuni voi alkaa! Rentouttavaa viikonloppua sinnekin!




1 kommentti:

  1. Minäkin olen tykästynyt tuohon Vain elämää-ohjelmaa.En olis ehkä ilman tätä ohjelmaa "löytänyt" Jonne Aaronia ja Eriniä. Jonne kerrassaan fiksu nuorimies.Mielenkiintoinen seitsikko kaikkiaan.Netan myötä olen katsellut myös Talenttia.Maanantaina koulun jälkeen puidaan ohjelmaa.

    VastaaPoista