maanantai 20. helmikuuta 2012

Ja loma jatkuu...

             Täällä ollaan edellen mökillä ja tässä pieni kuvakertomus tästä päivästä:


Aamu valkeni aurinkoisempana ja selkeämpänä kuin eilen. Kuva otetu ulko-ovelta, samasta kohdasta kuin eilen.


                   

          Ja mies lähti jatkamaan "tukkiprojektiaan" metsään, mukana uskollinen ystävä:   
                                              Valmet 361 (vuosimalli-61)



                  Miehen sukat valmistuivat tänään ja aloin jo viritellä uusia ajatuksia...



              eli mulla on mökillä mukana tämä kirja, josta olen löytänyt jo lukuisia ideoita.



Oliskohan tässä mun seuraava projektini.(Kuva otettu suoraan kirjan sivuilta) Onneksi mulla ei ole edes lankoja hankittuna. Tässä vois käydä niin, että istuisin virkkaamassa yötä päivää koko loman ajan...ja eihän se käy päinsä. Näihin käsityöhommiin meinaa jäädä koukkuun, nyt kun pääsi taas "juonesta kiinni". Ystäväni naapuristakin jo vähän vihjaisi,että minä olisin "mummoutumassa"... 


  Iltapäiväkahvilla nautittiin laskiaispullat Laakonpassin tyyliin...



Ja hyvältä maistuivat!



         Sitten vielä hiihtolenkille isän kanssa. Äiti jäi tiskaamaan muutaman päivän tiskit.


Eli mikäs meillä täällä on ollessa, koko perhe yhdessä. Elämä täällä on jokseenkin verkkaista ja työasioita ei täällä kyllä pahemmin mietitä. Nautitaan vaan! Putous-ohjelman Leena Heffneriä o.s. Herppeenluomaa lainaten, meillä on täällä HIRRRVEEN MUKAVAA!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti