perjantai 27. kesäkuuta 2014

Menomonot


Sarjassamme "jo pitkään hankintalistalla olleet tavarat" poistui tällä viikolla juoksulenkkarit. Näiden ostamista olen tainut suunnitella ne maagiset ja tutuksi tulleet pari vuotta. Kummallista hidasta kypsyttelyä (=aikaansaamattomuutta) tässäkin asiassa.




Juoksukenkien muoti on hieman muuttunut sitten viime ostokerrasta, josta kylläkin taitaa olla jo hivenen aikaa. Joukossa oli jos jonkinlaista kirkasta-neon- väriyhdistelmää ja minulta meinasi jäädä menomonot ostamatta outojen väriyhdistelmien takia. Minä olisin halunut sellaiset melko huomaamattomat ja nämä olikin sitten melkein ainoat vaihtoehdot.Minä olen myös melkoisen "merkkiuskollinen", joten se typisti valikoimaa vielä entisestään.
 




 
Näissä lenkkareissa on välissä goretex-kalvo, joten meikäläinen voi juosta vaikka vesisateella (enhän mä nykyisin juokse edes auringonpaisteella...tai yleensä millään säällä!) Jotenkin ajattelin jo noita syksyn juoksukelejä ja ostopäätökseni oli jälleen kerran tehty. Siispä kassan kautta kotiin.
 
 
 
 


 
Nyt olisi sitten uuden karheat menomonot odottamassa ulkoiluttamista.
 
Mistähän kaupasta saisi hankittua sitä menohalua...?
 
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti