sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Perussettiä...melkein

Tämä viikonloppu on mennyt perinteisen kaavan mukaan...melkein.

Eilen innostuin siivoamaan kaappia ja päivittämään vaatevarastoja, lähinnä  omia vaatteita. Samalla tuli siivottua vaatehuoneemme ja pistettyä turhia vaatteita kierrätykseen.





Tällainen kasa tavaraa lähti...
 

 

Meidän asuntoalueen lähellä on monipuolinen kierrätyspiste.
 


Vaatelahjoitus-vaihtoehtojakin on kaksi. Tällä kertaa vaattee menivä UFFin keräysastiaan.
 
 
 
Aamupäivä meni vähän työn merkeissä (olen yhdessä hankkeessa mukana ja siihen minun piti tehdä yksi kirjallinen työ) ja nurkkia siistiessä/ järjestäessä. Tähän siivousprojektiin taisi mennä vähän iltapäivääkin, mutta parasta oli se, että lauantaina ehdin nukkua pitkästä aikaa myös päiväunet!
 
Iltapäivällä kotiprojektit jatkuivat (lue:siivous) ja ja alku illasta lähdin pitkästä aikaa "päivittämään" rakennusprojektien etenemisiä kaupungissa. Minäkö muka utelias!??? Ei suinkaan... tähän "taudin kuvaan" (= intohimona sisustaminen) kuuluu vain asuntojen tarkkailu....:)
 
 
 
Illalla innostuin vielä tekemään lämpimiä voileipiä, sekin perussettiä.
 
 
 
 
 
 
Hyviltä maistuivat ja koko pellillinen meni.
 
Loppuilta meni saunoessa, TV:tä katsoen ja sisustuslehtiä selaillen.
 
 
Tänään olen ehtinyt jo suunnittelemaan ensi viikon tunnit, pyykkäämään koneellisen pyykkiä ja olemaan hetken tietokoneella. Ruokailun jälkeen pitäisi suunnistaa Silakkamarkkinoille ja äiti-mummilla olisi synttärikahvit iltapäivällä (ei siis perussettiä...). Illaksi olen menossa vielä ystävittärieni kanssa rupattelemaan paikalliseen kahvilaan. Minun pitää tulla kuitenkin viimeistään puoli kahdeksan kotiin, koska silloin alkaa ohjelma "Tanssii tähtien kanssa". Ihan mun lemppari ohjelma number one!!!
 
Eli ohjelmaa riittää vielä tähänkin päivään ihan mukavasti. Hyvällä fiiliksellä lähdetään tulevaan viikkoon.
 
 
Kauniita syyspäiviä ja auringonpaistetta kaikille!!!
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti