sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Sisustushommissa

Viikonloppu on mennyt enemmän tai vähemmän sisustushommissa. Miehellä on vanhimman poikansa kanssa asuntoprojekti meneillään ja minun osakseni on jäänyt sisustuksen suunnittelu. Lauantai ja sunnuntai meni melko lailla siis sisustushommissa eli koottiin huonekaluja ja siivottiin nurkkia.

Olen keän aikana hankkinut kotiin muutamia huonekaluja, jotka kiertävät ensin tämän projektin kautta ja päätyvät jossain vaiheessa meille. Nyt oli hyvä aika koota myös syntymäpäivälahjani, jonka sain jo aikoja sitten työkavereiltani.

Laatikostakin voi päätellä jotain...



Voisko asiaa paremmin sanoa.





Vihdoinkin minulla on oma desing-huonekalu! Tästä olen haaveillut jo kauan!





Eikä kokoaminenkaan ollut vaikeaa.





Minä tykkään tästä kolmijalkaisesta versiosta...




Jakkara toimittaa väliaikaisesti sivupöydän virkaa.
 
 
Väläytän tässä vielä muutaman sisustuskuvan miehen projektista, mutta teen aiheesta joku päivä oman postauksen. Stailaus on pikkuisen kesken, mutta asunnon tyyliä näkee varmasti jo näistäkin kuvista.
 
 


Kuva keittiöstä. Alaosa kiiltävää harmaata ja yläosa kiiltävää valkoista.




Tunnelmaa makuunuoneesta...



 
...ja vähän esimakua olohuoneesta.
 
 
 
Oma koti jäi tänä viikonloppuna vähän rempalleen, mutta jos tässä vielä innostuisi joku päivä tekemään oikein perusteellisen syyssiivouksen. Alkuviikko näyttää sen verran ohjelmoidulta, että tämä projekti näyttää siirtyvän "hamaan tulevaisuuteen".
 
Syyskuu on lähtenyt käyntiin tehokkaasti. Toivottavasti sama "draivi" pysyy päällä mahdollisimman pitkään... ( edes huomiseen)
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti