keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Lehtipläjäys


Tammikuu on takanapäin ja "ostolakkoni" on myös päättynyt. Paljon  en ole kuitenkaan innostunut törsäämään eli kohtuudessa on pysytty. Tammikuun aikana päätin, että jatkan tätä sisustuslehtien ostokieltoa vielä helmikuussa. Sen verran olen myös lehtien tilaaja, että niitä tulee riittävästi postilaatikkoon. Eilen posti toi kolme lehteä...




Sen verran on ollut ohjelmaa, että eilen ehdin silmäilemään yhtä lehteä, joten kaksi odottaa vielä sopivaa lukuhetkeä. Ehkä vasta viikonlopuna.





Minulle tulee vielä muutama lehti, mutta olen päättänyt järkeistää näidenkin lehtien tilaamista. Olen huomannut, että tämä blogimaailmassa seikkaileminen vie sen verran aikaa, että sisutuslehtien lukeminen meinaa väkisinkin jäädä vähemmälle. Netti tarjoaa tällä hetkellä mukavasti/riittävästi sisutusvinkkejä meikäläiselle.

Helmikuu sujuu mukavasti eteenpäin. Kohta koittaa hiihtoloma ja olen ajatellut (yrittää) pitää pientä lomaa bloggailusta. Nähtäväksi jää, miten tämä "periaate" pitää. Viime vuonna pidin päiväkirjaa lomanvietosta, mutta tänä vuonna en ajatellut sitouttaa itseäni niin paljon. Vaikka mukavaa homma tämä bloggailu on.

Loppuviikko on jo meidän perheessä hyvin ohjelmoitu ja viikonloppuna tiedossa pojan kanssa pieni ostosreissu kaupungille. Isäntä lähtee vaihteeksi metsästämään...

Näin meillä :)

Jaksamista loppu viikkoon. Ylihuomenna on jo perjantai! :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti