keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Säilytysratkaisu


Vielä vähän juttua mökiltä...


Mökin makuuhuoneen säilytysratkaisut ovat vuosien saatossa muttuneet monta kertaa. Vaatteiden säilytys on muuttunut meidän elämäntilanteisden mukaan, sillä esim. vauvavaiheessa meidän pieneen makuuhuoneeseen tarvittiin paikka pinnasängylle. Vaatesäilytystä on sitten ratkaistu jos jonkinlaisilla väliaikaisilla ratkaisuilla.





Pojan nukkumapaikka oli pitkään tällä seinustalla ja hänen siirtyessä yläsänkyyn, saimme hyödennettyä tyhjäksi jääneen paikan.
 
 
 
 

Olen aikoja sitten ostanut suihkuverhotangon, jonka olen asentanut makuuhuoneeseen seinästä seinään. Tähän tankoon olen laittanut IKEAsta ostamani verhot ja tämän virityksen taakse muodostui nyt oivallinen säilytystila.
 
 
 
 


Monen monta erilaista hyllyjärjestelmää olen tähän vuosien varrella suunnitellut, mutta kodin alakerrasta otettiin (ikivanha) Lundia hylly käyttöön. Valkoiset laatikot kävin vielä ostamassa JYSKistä. Ylimpään hyllyyn mahtuvat lakanat, seuraavilla hyllyillä on jokaisen vaatteet hyvässä järjestyksessä ja alimmaisella hyllyllä on vielä sekalaista tavaraa.
 
 
 



Verhon taakse mahtuu lisäksi paljon muutakin tavaraa, kuten esim. imuri. Tilasin vielä IKEAsta ripustustangon eli tänne saa tarpeen vaatiessa henkarivaatteita roikkumaan. Ja mikä tärkeintä, kaikki ovat verhon takana siististi piilossa.
 
 
 

Olen erittäin tyytyväinen tähän ( todella edulliseen) säilytysratkaisuun, mutta minut tuntien, en voi vannoa, että tämä ratkaisu olisi kuitenkaan lopullinen. Voi olla, että tähän hankitaan joskus liukuovet. Tai sitten keksin jotain ihan muuta ;)



Olen lomani aikana kirjoitellut postaus/päivä -tahtia  ja nyt olen suunnitellut pitäväni pientä blogitaukoa. Katsotaan, kuinka pitkään jaksan (tai pystyn) olemaan pois näistä kuvioista.




Kaikille lukijoilleni oikein mukavia ja lämpimiä kesäpäiviä!!!
 
 
 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti