perjantai 17. joulukuuta 2021

Pientä tilannepäivitystä

Jouluun on enää viikko aikaa ja meidän huushollissa kaikki jouluvalmistelut ovat enemmän tai vähemmän vaiheessa. Muutamat joululahjat olen ehtinyt ostamaan, mutta loput taidan ostaa (perinteisesti) muutama päivä ennen joulua. 




Opiskelut ovat pitäneet minut koko syksyn sopivalla tavalla kiireisenä. Tällä viikolla sain suoritettua ensimmäisen näyttöni ja tammikuussa on tiedossa lisää näyttöjen suorittamista. Työssäoppiminen on sujunut oikein hyvin ja olen saanut tehtyä kiitettävästi STAILIAMO:n asioita eteenpäin. Muutama sisustuspäivystys ja messuihin osallistuminen antoivat minulle hyvää kokemusta ja selkiyttivät myös tulevan kevään suunnitelmia sekä opintojeni että yrittäjyyteni suhteen. Näillä näkymin saan visualistin opintoni suorittua viimeistään kesäkuussa.




Tunnustettakoon tässä kohtaa, että olin jo hyvin lähellä vuokraamassa STAILIAMO:lle omaa toimitilaa keskustasta, mutta otin (vielä) pienen aikalisän. Ajatuksena minulla oli (ja on edelleen), että minulla olisi jossain vaiheessa liiketila/toimisto, jossa voisin työskennellä; ottaa asiakkaita vastaan ja järjestää koulutuksia, mutta ihan vielä aika ei ole ns. kypsä. Sen sijaan olen suunnitellut jotain muuta tilalle, josta kerron enemmän, kun asioita varmistuu.





Opiskeluissani meno jatkuu samalaisena. Viimeisimmän päivitykseni jälkeen olen ehtinyt haalimaan vielä muutaman uuden opintokokonaisuuden. Tulevana keväänä osallistun Sisällön tuottaminen  ja hakukoneoptimointi- sekä Palvelumuotoilu asiakaskokemuksen kehittämisessä- koulutuksiin. Näiden lisäksi käyn vähän preppaamassa taitojani kolmen päivän SketchUp-koulutuksessa (3D-mallinnosta), joten tulevaa kevättä odotan todella innokkaana. 




Olen vähitellen laskeutumassa loma-/joulumoodiin ja viikonloppuna olen ajatellut laittaa joulua kotiin.  Joulusiivouksen taidan tehdä vaiheittain ja mitä en ehdi tai jaksa laittaa, niin jatkan viikolla. Joulukuusen käyn ostamassa viimeistään ensi viikon alussa...niin ja ne joululahjat. 


Joulun yritän pyhittää rentoutumiseen ja totaaliseen pään nollaamiseen...






  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti