perjantai 15. maaliskuuta 2013

"Ruonan raatona"

Meikäläiseltä on pari päivää mennyt sängyn pohjalla "Ruonan raatona" eli sairastaen. Keskiviikkona selvisin zombina töissä, eilen olin täysin veto-pois ja tänään on ollut jo toipilaspäivä (=hengissä). Minulla oli flunssan oireita, mutta ei ollut kuumetta eikä nuhaa! Onko se silloin edes flunssaa? Alilämpöä oli ilmeisesti keskiviikkona (juu, tiedetään... sekään ei ole hyvä juttu!) ja kaularauhaset kipeänä. Leposyke on ollut vähän korkealla ja olo on ollut kaamea!

Täällä sitä on sitten enimmäkseen nukuttu. Poika halusi olla minun kanssa kotona elisen päivän, mutta oli illalla sanonut isälleen, että kyllä hän taitaa mennä eskariin seuraavana päivänä. Äidistä kun ei ole todellakaan ollut seuraa eikä poika jaksa noilla peleilläkään näköjään mahdottoman kauan pelata. Hyvä niin!

Tänään poika lähti siis aamulla eskariin (tiedossa retkipäivä) ja minä raahustan hitain askelin täällä kotona ja yritän voimaantua. Äsken yritin laittaa itseäni ihmisen näköiseski föönaamalla tukkaani, heikoin tuloksin. Iltapäivällä minun täytyy viedä poika parturiin ja kaupassakin pitäisi jaksaa käydä. Siinäpä etappia täksi päiväksi.

Täällä makoillessa ja nurkkia katsellessa pieni keväinen sisustusintoilu on vähitellen viriämässä, mutta tällä hetkellä ei jaksa ajatella minkäänlaista projektia. Kuvaamaankaan en ole ryhtynyt, joten laitanpa tähän loppuun (ei minkään aihepiirin)räpsykuvia meiltä kotoa edelliseltä viikolta. Nämä kuvat on otettu uudella kamerallani sieltä täältä.





Huomenna olisi tiedossa miehen metsästysseuran hirvipeijaiset. Täytynee katsoa, jaksaako sitä meikäläinen mennä vai pitääkö Sini-siskosen lähteä tuuraamaan minua. Muuten viikonloppu sujunee rauhallisesti voimia keräten.


Mutta nyt keittiöön katsomaan/kokeilemaan, josko ruoka maittaisi...


Viikonloppuja vaan!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti