lauantai 26. toukokuuta 2012

Väriä elämään

Kahdesta piinaviikosta on enää yksi viikko jäljellä! Hyvin on selvitty, ainakin tähän asti. Tänään olin koulussa kirjoittamassa lippuja ja lappuja. Huomenna pitää mennä kirjoittamaan vielä todistukset eli pienoinen työrupeama tiedossa.



         Kotimatkalla poikkesin Prismaan. Ajattelin tuoda vähän väriä kotiin ja osti keltaisen krysantteemin.





Samalla reissulla ostin väriä myös naamaan. Minulla oli päässyt loppumaan aika moni "ehostusaine" . Ihan perussettiä tuli ostettua, ei mitään kalliita tuotemerkkejä.



Väristä puheenollen. Vaatekaappini (tai siis sen sisältö) on alkanut vähitellen muuttumaan värikkäämmäksi. Olen tietoisesti välttänyt ostamasta minun "perusvärejäni". Voi olla, että vuodenaikakin on saanut minussa muutoksen aikaan. Tässä yksi väripläjäys...


Keltainen on hiipimässä vähitellen värimaailmaani monen vuoden tauon jälkeen. Minun tekisi mieli ostaa kotiinkin jotain keltaista sisustustekstiiliä, ihan vain "mausteeksi". Katsotaan, mitä vielä keksin.

Tähän lopuksi haluan vielä esitellä lapseni taidonnäytteen. Hän on nikkaroinut päiväkodissa hienon laivan. Tämä olkoon todiste myös siitä, että lapseni on (mahdollisesti) perinyt joitakin kädentaitoja isänsä puolelta, oli meinaan naulat sen verran tarkkaan ja hyvin naulattu.



                                    Oikein mukavaa ja aurinkoista viikonlopun jatkoa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti