sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Täydennystä

Menneellä viikolla sain miehen erään projektin kautta pärekorikokoelmaani lisää täydennystä. Erinnäisten mutkien kautta minulle on näitä koreja kerääntynyt jo jonkin verran. Minusta ne ovat vain niin hienoja!




Tämän kaunokainen oli löytynyt erään huoneiston ullakkokomerosta ja nyt minä olen sen onnellinen omistaja.






Koska tämä on pyykkikori, se on vähän isompi kuin nämä minun aikaisemmat pärekorini. Oikein hyvässä kunnossa oleva yksilö, ei rikki mistään.
 
 
 


Kädensijassa/ kantokahvan juuressa on jotain tekstiä lyijykynällä kirjoitettuna. Mikähän sen tarina mahtaa olla...?
 
 
 


 
En tiedä mikä näissä pärekoreissa minua oikein viehättää. Ehkä se on se käsityön kauneus yksinkertaisuudessaan. Mahtaakohan joku muukin "keräillä" näitä? Tälle korille haen vielä käyttötarkoitusta. Ehkä se saa olla säilytyspaikkana torkkupeitoille tai muulle vähän isommalla tavaralle. Pyykkikorina sitä en aio/raaski  kuitenkaan käyttää.
 
 

Nyt on muuten meikänaisen työasiat niin hyvällä mallilla, että olen saanut melkein kaikki työt tehtyä tämän viikonlopun aikana. Olen enemmän kuin tyytyväinen ja vihdoinkin voin hengähtää. Puuhhh!!!Tänä vuonna ei tullut sitä lopun paniikkia, kun olin kerrankin ajoissa liikkeellä. Minähän alan oppia!

Jos tänään ehtisi käydä äiti-mummilla päiväkahvilla ja saisi vielä niin paljon aikaiseksi, että leikkaisi tuon pihanurmikon. Jää nähtäväksi.

Mutta nyt ulkoilemaan!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti