tiistai 19. marraskuuta 2013

Fiilistelyä...


Olen ollut jo useamman vuoden ilman soittopeliä. Olen meidän perheessä joulumusiikin suurin fanittaja ja musiikin kuuntelua on jäänyt vähäiseksi tuon "puutoksen" takia. Nyt tähän asiaan on tullut korjaus.



 
Viime viikolla bongasin kodinkoneliikkeen mainoksesta oheisen soittovehkeen. Tämä ei ole mikään hifiluokan laite, mutta tehoja täytyy olla kuitenkin riittävästi. Kriteerinä olivat myös pieni koko ja (yllätys,yllätys!) valkoinen väri.
 
 
 
 

 
Pakettiin kuului myös kaukosäädin. Itse laite on hyvinkin simppeli käyttää ja varmasti hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Kelpaa minulle!
 
 



Aloin heti vaadittujen kytkentöjen jälkeen soittaa joululevyjäni. Ehdoton no. 1 on Celin Dionin joululevy. Levy on jo vanha, sillä kannessa on hintalappu, jossa on markka-hinta...hih,hih...nostalgiaa.
 
 

 
 
 
Tässä kuvassa on kolme eniten soitettua joululevyäni. Kokoelmiini kuuluu (työn velvoittamana) myös epämääräinen kasa lasten joululaululevyjä. Niitä en kuitenkaan kovin paljon soittele vapaa-aikanani.
 
 
 
 
Täällä siis joululaulut raikaa ja fiilistellään. Huomisesta lähtien tässä taloudessa on (ainakin joulumusiikin osalta) hiljaisempaa, koska lähden huomenna aamulla Helsinkiin. Mies jää pyörittämään arkea ja minä otan hieman "etäisyyttä". Miestä varten olen kirjoittanut vähän muistilistaa ja muutakin ohjeistusta. Luulenpa, että täällä miehet vain nauttivat, kun en ole sohlaamassa...:)
 
Seuraavaksi oliskin vuorossa vaatteiden silittelyä ja laukun pakkaamista. Mukaan aion ottaa myös kamerani, jos vaikka matkalta löytyisi jotain kuvattavaa. Paluu on vasta perjantaina. En ehdi silloin bloggailemaan, koska minun täytyy singahtaa vielä työpaikan pikkujouluun.
 
 
 
Nyt katson ulos ikkunasta pimeälle, mustalle kadulle. Mielessäni soi joululaulu - "I!m dreaming of the white christmas"...niinpä!!!!




 
 



 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti