torstai 28. marraskuuta 2013

Hetken huili


Nyt voin hetkeksi hengähtää.Sain kun sainkin tällä viikolla rutistettua itsestäni sellaista energiaa, että syksyn suururakka valmistui tänään. Se vaati kyllä vaihteeksi pitkiä päiviä ja vähän unettomia öitäkin, mutta nyt voin pitää pienen huilin...ennen seuraavaa työrupeamaa, joka onkin joulutodistusten kirjoittaminen.





Olo on todellakin helpottunut. Tekemättömien töiden lista lyheni huomattavasti.






Olen ajatellut, että tänä vuonna joulu saa tulla hieman pienemmällä vaivalla. Kodin koristelussa ajattelin pitää matalaa profiilia. Laittelen muutamat vakiokoristeet, lisäilen muutamat jouluvalosarjat ja jos oikein innostun, voin muutamasta huoneesta vaihtaa tekstiilit talvisempaan. Mitään uutta (jouluista) en ajatellut tänä vuonna hankkia.
 



 
 
Joululahjat ovat vielä hankkimatta, mutta niiden hankkimisessa yritän pysyä kohtuudessa. Minusta lahjojen miettiminen ja antaminen on mukavaa touhua... se ostaminen tässä onkin se stressaavin osuus. Muutama lahja kuitenkin on mietittynä jo valmiiksi.
 
 
 
 
Joskus "ennen vanhaan" minä olin todella innokas askartelija. En tiedä mitä tälle harrastukselleni on tapahtunut. Keräilen kaappeihin ja nurkkiin kaiken maailman askartelutarviketta, mutta mitään jalostuneempaa niistä ei synny. Viimeisin hankintani ovat olleet mustat mehupillit ja niistä olen ajatellut väkertää trendikkään himmelin. Olen joskus aikoinani tehnnyt himmelin, eikä minulla ollut edes valmista mallia. Muistaakseni himmelin teko oli suhteellisen helppoa hommaa vai kultaako aika sittenkin muistot?
 
Joko minulla ei ihan oikeasti ole aikaa (tai jaksamista)... tai sitten minulla on ollut itsestäni harhaluuloja, mutta askartelutarvikkeet ovat saaneet olla hyvinkin rauhassa. Innostun aina ostamaan askartelulehtiä ja haen inspiksiä niistä, mitä kaikkea halauaisin tehdä...
 
 
 
Tai ehkä olen tässä(kin) asiassa pitänyt hetken huilia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti