tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kesäjuhliin

Meillä on tänä kesänä tiedossa useampikin juhlatilaisuus ja olen jo pitemmän aikaan etsinyt itselleni uutta, vähän juhlavampaa mekkoa. Ensin ajattelin hankkia sen Marimekosta, mutta kuinka ollakaan kävin tänään Elloksen sivuilla ihan muuten vaan ja eksyin vahingossa selaamaan myös sen mekkotarjontaa. Ja siellähän se oli!






Tämä kuului Espritin mallistoon ja siellä oli useampikin minun makuuni olevaa mekkoa. Ensin ajattelin ostaa (tylsää) mustaa, mutta sitten päädyinkin tähän kirsikan väriseen. Lähetyksen pitäisi tulla ensi viikolla. Jännityksellä odotan, minkälainen väri on luonnossa ja mahtaako se sopia meikäläisen vartaloon ollenkaan?

Olen ollut hieman epäluuloinen  näihin netin kautta tehtäviin ostoksiin, mutta ei kai se merkki muutu miksikään, ostaa sen sitten kaupasta tai netistä. Ehkä minunkin asenteeni alkaa muuttua pikku hiljaa. Ainut huono puoli on se, että jos koko on väärä, niin täytyy nähdä se palauttamisen vähti. Mutta kokeillaan nyt tälläistä shoppaamista. Ensi viikolla olen taas viisaampi. Ehkä.






2 kommenttia:

  1. Siis kai sä nyt otit molemmat vaihtoehtokoot heti ekassa tilauksessa niin sit on vaan yksi palauttamisen vähti?? :P Täytyy vissiin vähän kouluttaa nettishoppailun ihmeelliseen ja ah niin ihanaan maailmaan!!! ;)

    VastaaPoista
  2. Voi, enhän mä sellaista älynny!!! Tosin voihan se olla niin , että se tilaus on ihan ok eli mun ei travitse palauttaa sitä ainoatakaan. On se hyvä, että minulla on työkaverina tuollainen PRO!:)
    Hyvää Juhannusta teidän perheelle jo tässä vaiheessa!

    VastaaPoista